sábado, 15 de abril de 2017

Eddu Feat Gama - Estamos Enamorados (2004) [mp3 + Video]

Eddu Feat Gama - Estamos Enamorados (2004) [mp3 + Video]


Artista: Eddu Feat Gama
TituloEstamos Enamorados
Género: Passada/Zouk
Ano de lançamento: 2004
Álbum:
Formato: mp3
Tamanho: 6 MB

VIDEO
 

LETRA
 Dja bo purfa n'amor
só abraço ca txiga não
na geografia di bo corpo n'cre viaja
bo disfila pa mim
tra roupa é ca suficienti
bem devagar excitanti
baby bo é nha metadi

Gama:

Isulada n'staba
noite e lua txiga
sodade denuncia me padar di mim ki staba faltaba
bO txomam querida
bo olhar ta contagiam
bo aroma n'xinti e consumim 
restam é levam pa bos braços

RefrãO:

Enamorado mi n'sta
enamorado mim n'sta
apaixonado no sta
dja nu mereci ama!!

Eddu:

Nha mó na bo corpo desliza
ponto fraco baby n'crê encontra
no caricia no mergulha nes doçura
de nós paixão!

Gama:

Midjor di mi djam entrega
n'crê bo resposta pa namora
no cultiva perfuma és nós mundo cu todo nós paixão

RefrãO:

Enamorado mi n'sta
enamorado mim n'sta
apaixonado no sta
dja nu mereci ama!!

Eddu:

Nha mó na bo corpo desliza
ponto fraco baby n'crê encontra
no caricia no mergulha nes doçura de nós paixão

Gama:

Midjor di mi djam entrega
n'crê bo resposta pa namora
perfuma és mundo cu és paixao
és amor qui nu mereci...

RefrãO:(2x)

Enamorado mi n'sta
enamorado mim n'sta
apaixonado no sta
dja nu mereci ama!!




Gama:

Estoy enamorada di ti...

Eddu:

Quiero dar-te mi cuerpo,
qui mi ala ja es tuja...

0 Comments: